چاشنی جوجه کباب یک مخلوط از ادویه‌ها و چربی است که برای طعم دادن به گوشت جوجه کباب استفاده می‌شود. این چاشنی می‌تواند شامل چندین ماده از جمله پودر فلفل قرمز، پودر فلفل سیاه، زنجبیل تازه رنده شده، پیاز رنده شده، سیر رنده شده، نمک و روغن زیتون باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت چاشنی جوجه کباب | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


چاشنی جوجه کباب یک مخلوط از ادویه‌ها و چربی است که برای طعم دادن به گوشت جوجه کباب استفاده می‌شود. این چاشنی می‌تواند شامل چندین ماده از جمله پودر فلفل قرمز، پودر فلفل سیاه، زنجبیل تازه رنده شده، پیاز رنده شده، سیر رنده شده، نمک و روغن زیتون باشد.

قیمت چاشنی جوجه کباب | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



استفاده از اين چاشني باعث مي‌شود كه گوشت جوجه طعم و عطر خاصي پيدا كند و بهبود طعم و مزه آن بخصوص در هنگام پخت شود. براي تهيه چاشني جوجه كباب مي‌توانيد مواد را با هم مخلوط كرده و سپس گوشت جوجه را در آن مدت زماني خاصي براي نفوذ به مزه و طعم آن، به دليل‌گيري يا خميركردن قرار دهيد. سپس مي‌توانيد گوشت جوجه را براي پخت در اجاق يا روي شوي آماده كنيد.

قيمت چاشني جوجه كباب | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع چاشني جوجه كباب قيمت-پك چاشني جوجه كباب آلس پايس بسته 4 عددي-طرز تهيه چاشني جوجه كباب جنگلي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت چاشني جوجه كباب را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت چاشني جوجه كباب | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت چاشني جوجه كباب در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد چاشني جوجه كباب قيمت-پك چاشني جوجه كباب آلس پايس بسته 4 عددي-طرز تهيه چاشني جوجه كباب جنگلي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت چاشني جوجه كباب را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت چاشني جوجه كباب | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت چاشني جوجه كباب و چاشني جوجه كباب قيمت-پك چاشني جوجه كباب آلس پايس بسته 4 عددي-طرز تهيه چاشني جوجه كباب جنگلي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت چاشني جوجه كباب | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

انواع كباب از غذاهاي سنتي بسيار پرطرفدار در تمام نقاط ايران است هر چند كه ممكن است در شهرهاي مختلف با طعم و مزه هاي گوناگون پخته شوند. يكي از كباب هايي كه به دليل سادگي طبخ و همين طور مقرون به صرفه بودن، تقريباً در اكثر مهماني ها و پيك نيك ها و دور همي ها آماده و سرو مي شود، جوجه كباب است. از بيماران و كودكان گرفته تا افراد سالم هم اين غذا را دوست دارند و هم اينكه آن را غذايي سالم و مقوي مي دانند، به همين دليل تصميم گرفتيم در اين مقاله درباره ادويه جوجه كباب كه اين غذا را خوش طعم تر مي كنند، بيشتر بگوييم؛ پس با ما همراه باشيد.
ادويه جوجه كباب چيست؟
ادويه جوجه كباب بسيار متنوع است و شما با توجه به ذائقه خود مي توانيد از ادويه هاي مختلفي در طبخ جوجه كباب استفاده كنيد. پيش از اينكه ادويه ها و چاشني هاي متنوع را به مرغ اضافه كنيد، بهتر است آن را بشوييد و سپس به قطعات كوچك كه در اصطلاح به آن قطعات جوجه كبابي گفته مي شود، خرد كنيد و در كاسه اي بريزيد و سپس برش هايي از پياز خورد شده يا حلقه حلقه شده را به همراه برش هايي از فلفل دلمه اي به آن اضافه كنيد، اين كار باعث مي شود بوي زهم مرغ از بين برود و رطوبت حاصل از اين سبزيجات سبب شود كه ادويه ها بهتر به درون جوجه كباب نفوذ كنند.
مواد لازم براي تهيه ادويه جوجه كباب
پودر زعفران (براي جوجه كباب زعفراني): يك قاشق چاي خوري
زردچوبه: يك قاشق چاي خوري
پودر فلفل سياه: يك قاشق چاي خوري
پودر سير: نصف قاشق چاي خوري
پودر پياز: يك قاشق چاي خوري
پودر زنجبيل: نصف قاشق چاي خوري
پاپريكا: نصف قاشق چاي خوري
نمك: مقداري
طرز تهيه ادويه جوجه كباب
تمام ادويه هاي فوق را هم مي توانيد به صورت آماده و پودر شده تهيه كنيد و هم اينكه آن ها را به صورت آسياب نشده خريداري كنيد و خود، در خانه اقدام به آسياب آن ها كنيد كه در اين صورت از كيفيت آن ها مطمئن خواهيد بود. البته زنجبيل را اگر به صورت تازه تهيه كنيد، بهتر است آن را رنده كنيد و به قطعات جوجه كباب اضافه كنيد.
به جاي پودر زعفران هم مي توانيد از زعفران دم كرده استفاده كنيد و محلول زعفران دم كرده را روي قطعات مرغ بريزيد و هم بزنيد (براي جوجه كباب زعفراني).
پودر ادويه ها را در كاسه اي با هم تركيب كنيد و سپس در شيشه اي در دار بريزيد و هر بار كه مايل به تهيه جوجه كباب بوديد، مقداري از آن را استفاده كنيد.
به تركيب مرغ و پياز و ادويه ها، حتماً كمي آب ليموي تازه هم اضافه كنيد، اين كار باعث مي شود علاوه بر اينكه جوجه كباب خوش طعم تري داشته باشيد، موفق به تهيه كباب نرم تر و ترد تري نيز بشويد زيرا خاصيت اسيدي آب ليمو، در بافت گوشت اثر مي كند و آن را سست كرده و در نتيجه كبابي نرم و خوش طعم را سبب مي شود.
ادويه جوجه كباب زعفراني
مراحل آماده سازي و مزه دار كردن جوجه كباب زعفراني فرقي با جوجه كباب معمولي ندارد و تنها تفاوت آن در اين است كه براي آماده سازي جوجه كباب زعفراني، مي توانيد پودر زعفران يا زعفران دم كرده را به مواد اضافه كنيد و سپس در اواخر طبخ جوجه كباب، مقداري كره آب شده را به همراه زعفران دم كرده غليظ به روي كباب ها بماليد تا زعفراني شوند.
ادويه جوجه كباب لبناني
ادويه ها و آماده سازي جوجه كباب لبناني با مدل هاي قبل كمي متفاوت است كه در ادامه به آن مي پردازيم:
ادويه هاي لازم براي جوجه كباب لبناني:
آب ليموي تازه: دو قاشق غذاخوري
سير له شده: يك قاشق غذاخوري
پودر فلفل سياه: نصف قاشق چاي خوري
روغن مايع: سه قاشق غذاخوري
نعناي خشك: يك قاشق چاي خوري
رب گوجه فرنگي: دو قاشق غذاخوري
ماست معمولي: چهار قاشق غذاخوري
پاپريكا: دو قاشق چاي خوري
نمك: مقداري
طرز تهيه سس مرينيت براي تهيه جوجه كباب لبناني:
طرز تهيه سس مرينيت براي تهيه جوجه كباب لبناني

ابتدا روغن را درون تابه اي بريزيد و سير له شده را به همراه فلفل و نعناي خشك شده درون آن تفت دهيد و سپس رب گوجه فرنگي را به آن اضافه كنيد و كمي تفت دهيد ولي مراقب باشيد تركيب شما نسوزد.
سپس آن را از روي شعله برداريد و كناري بگذاريد تا سرد شود.
تكه هاي مرغ جوجه كبابي را در كاسه اي بريزد و اين تركيب را به آن اضافه كنيد و سپس آب ليموي تازه، نمك و ماست را به آن اضافه كنيد و اجازه دهيد به مدت يك شب در يخچال استراحت كند تا كاملاً مزه دار شود.
اين كباب را مي توانيد هم به سيخ بكشيد و هم اينكه در ماهي تابه تهيه كنيد.
ادويه جوجه كباب مكزيكي
مواد لازم براي تهيه جوجه كباب مكزيكي
ماست چكيده: سه قاشق غذاخوري
سس مايونز: سه قاشق غذاخوري
رب گوجه فرنگي: سه قاشق غذاخوري
روغن مايع يا زيتون: دو قاشق غذاخوري
آب ليمو ترش تازه: دو قاشق غذاخوري
پياز: يك عدد
سير: دو عدد
نمك: مقداري
زردچوبه: دو قاشق چاي خوري
فلفل سياه: دو قاشق چاي خوري
فلفل قرمز: دو قاشق چاي خوري
پودر رزماري: يك قاشق چاي خوري
پاپريكا: دو قاشق چاي خوري
طرز تهيه جوجه كباب مكزيكي
در كاسه اي بزرگ قطعات مرغ را قرار دهيد و سپس پيازها را خورد كرده و سير را له كنيد و به آن اضافه كنيد و بعد ماست چكيده، رب گوجه فرنگي، روغن و سس مايونز را به همراه ادويه ها به آن اضافه كنيد و خوب هم بزنيد و سپس روي كاسه را با سلفون بپوشانيد و به مدت 24 ساعت در يخچال قرار دهيد تا مزه ها به خوبي به مرغ نفوذ كنند. بعد از مدت زمان گفته شده جوجه كباب ها را به سيخ بكشيد يا در تابه به همراه كمي روغن سرخ كنيد.
ادويه جوجه كباب تركي
مواد لازم براي تهيه جوجه كباب تركي
پياز: دو عدد
فلفل دلمه اي: دو عدد
ماست پرچرب: چهار قاشق غذاخوري
رب گوجه فرنگي: يك قاشق غذاخوري
آب ليموي ترش: دو قاشق غذاخوري
پودر سير: دو قاشق چاي خوري
پودر پياز: دو قاشق چاي خوري
پودر پاپريكا: دو قاشق چاي خوري
پودر زيره: دو قاشق چاي خوري
پودر تخم گشنيز: يك قاشق چاي خوري
فلفل سياه: يك قاشق چاي خوري
روغن مايع يا روغن زيتون: دو قاشق چاي خوري
نمك: مقداري
طرز تهيه كباب تركي
پياز و فلفل دلمه اي را خرد كنيد؛ تمام مواد فوق را در كاسه اي بزرگ با هم تركيب كنيد و سپس تكه هاي مرغ را به آن اضافه كنيد و روي ظرف را با سلفون بپوشانيد و اجازه دهيد بين سه ساعت تا 24 ساعت در همان حال باقي بماند.
شما به راحتي مي توانيد اين كباب را با سبزيجات همراه در فر طبخ كنيد.
ادويه جوجه كباب پرتقالي
اين غذا در قابلمه و روي حرارت گاز تهيه مي شود.
مواد لازم براي تهيه جوجه كباب پرتقالي
پياز: يك عدد
زعفران دم كرده: سه قاشق غذاخوري
آب پرتقال: سه ليوان
كره: 50 گرم
نمك: مقداري
فلفل سياه و قرمز: يك قاشق چاي خوري
پودر زنجبيل: نصف قاشق چاي خوري
پياز را به همراه ادويه ها در يك ماهي تابه با پنجاه گرم كره تفت دهيد و بعد مرغ ها را به آن اضافه كنيد و خوب تفت دهيد، سپس آب پرتقال و زعفران دم كرده را اضافه كرده و بگذاريد تا مرغ ها بپزد و آب آن كشيده شود.
نحوه ترش كردن جوجه كباب
بهترين ماده اي كه مي توانيد به كمك آن جوجه كباب خود را ترش مزه كنيد، رب انار است. البته برخي از رب نارنج هم استفاده مي كنند ولي طعم و مزه اي كه رب انار به جوجه كباب شما مي دهد، بسيار بهتر است.
قيمت چاشني جوجه كباب | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات چاشني جوجه كباب قيمت-پك چاشني جوجه كباب آلس پايس بسته 4 عددي-طرز تهيه چاشني جوجه كباب جنگلي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 154 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585921

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .